·       وبلاگ خوندن و نوشتن عجب اعتیادی داره.مدام یا میخوانم یا دنبال ردیف کردن کلمات تو کلم  هستم. چند وقت پیش وبلاگی را دیدم که خیلی از مضامینش خوشم اومد هر چند زیاد با خط فکری من همخونی نداشت اما چون گاهی اطلاعات جالبی هم میداد  /مطالبش را مرتب میخوندم.هفته پیش طبق معمول رفتم ببینم اپ کرده یا نه.و خوب چی بگم................چون خودم یک زن هستم بسیار ناراحت میشم وقتی  بطور اتفاقی  عکس زن برهنه ای را میبینم.نه به دلایل مذهبی یا تعصباتی که با اونا بزرگ شدم.بلکه ارزش یک زن به جسمش نیست.سکس از نظر من بی مایه/ ساده ترین  و پیش پا افتاده ترین اتفاق در یک ارتباط است. اما چیزی که سکس را به شکلی که امروز میبینم در اورده  چیست؟ایا در کشورهای غربی هم ارتباط انسانها با هم /روابط اجتماعیشون به این شکله؟چه چیزی در سکس نهفته است که در جامعه ایرانی به این شکل در اومده؟جامعه جوان ما به جای بالا بردن فرهنگ ایرانی راهی را برگزیده که به انهدام فرهنگی میرسه. این مسئله حتی در  جامعه ایرونی نت هم بسیار گسترده  شده و تنها مشکلشون ظاهرا شکستن تابوی سکسه.

 

از  زمانیکه سروناز بچه کوچولویی بود تا به حال که نوجوونی شده همیشه میخواستم ارتباط دو جنس مخالف را در قالبی انسای تعریف کنم : یک مرد یعنی ادمی مثل من و تو با فیزیکی متفاوت.اما من مادر به تنهایی نمیتونم موفق باشم .دنیای بیرون از خونه دستخوش نا ملایمتهای سخت بغرنج شده.چطور میتونم برایش از انسانی بودن بگم وقتی به چشمهاش نمیبینه؟

نظرات 14 + ارسال نظر
* سمیرا جوووووووووووووووووووووووو سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ب.ظ http://baaghali.blogsky.com

من میگم عاشقی سخته....
تو میگی سختیش رو تخته....
(( حیدر مریم زاده ))
سلام علیکم خوب هستین؟؟ - چرا سوتین نبستین؟ لابد خته بودین نبستین؟ - یا حموم بودین نبستین؟- شایدم بهتون گفتن این جوری بهتره که نبندین!!!!

گل از تو

چیدن از من

لب از تو

بوسیدن از من
من سمیرام .. از تهران... یه وب مسخره دارم که به لعنته خدا هم نمی ارزه.. داستان و ماستان و شعر و مر و عکس و مکس داره توش... اصلن دلم نمیخواد بیای تو وبلاگم.. اصلن... نه.. اصرا نکن...مدیونی اگه بیای.. حلالت نمیکنم...ایشالله سوکسه پردار بشی...
– اوه باشه... حالا که خیلی اصرار می کنی.... فقط 2 دقیقه چهل ثانیه ها... بیشتر نه!!!!!
منتظرماااااااااااااااااااااا ( ماچ ماچ ماچ )

سمیرا خانم وبلاگتو خواندم خیلی بامزه بود.قبلا هم اتفاقی امده بودم.مرسی از لطفت

یاسمن سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com

سلام بنی جون باور کن این نگرونی همه ما مامان باباهاس... با این دنیای غریبی که داریم... هر چیزی رو که تعریف درستی ازش میکنیم جور دیگری نمایان میشه!

مصطفی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:52 ب.ظ http://haker2001.tk

سلام
وبلاگ با هالی داری
جمعه ردیف می کنم برات می فرستم

وقتی نمیدونی چه جوری میخوام چیکار میتونی بکنی.در ضمن من ۵شنبه میرم مسافرت برای ۱ هفته.مرسی از لطفت

صبا چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:36 ق.ظ http://kouli.blogsky.com

باید رفت
باید دید
کنج خونه نمی شه همه چیزو فهمید و همه آدمها رو شناخت...

هر چند این آدمیان بیرون....
شدند گرگ و میشها یی در کمین.!

محمود چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ http://nooshdaroo.blogsky.com

سلام بنفشی ......... خوبی ؟؟؟ چی چی سخته ؟؟؟؟ برا من خیلی آسونه !!! سبز باشی عزیزم ..

سروناز چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ق.ظ http://22561904.blogsky.com/

سهیک*** چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

بنفشه جان با درود فراوان...............................***
دوست نازنینم از اینکه کمی دیرآمدم ببخشید ولی حتما خواهم آمد چون دوستی با وفا پیداکرده ام..
در باره مطلب شما با یستی عرض کنم به باور من چنین اتفاقاتی در جامعه ی بسته و مذهب زده ما طبیعی است زیرا که فشارها برجوانان... بی آیندگی و بی برنامگی وده ها نا بهنجار احتماعی نتیجه ای غیر این نمی تواند دربرداشته باشد
بنابراین اگر بخواهیم از دید آسیب شناسی به این گونه مسایل نگاه کنیم اینها معلولهای یک جامعه بیمار است و این بیماری هم دیگر درمان شدنی نیست...بدخیم است..متوجه هستی؟
بنابراین خودت را سرگرم این گونه مسایل نکن وراه انتخابی خودت را برو............امیدوارم توانسته باشم جوابی مناسب برای شما نوشته باشم..
تندرست و شادکام باشی نازنین.

ممل ـ ۸ چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ق.ظ

سلام و خسته نباشید . مطلب این بار شما دوست گرامی ، بحث بسیار پیچیده ای است که باید با درک واقعا مسًولانه به آن پرداخت .
رابطه جنسی ، با زندگی بشری رشد کرد ، و آیینه واقعیتهای جامعه آنان شد . نکته جالب اینجا است که هر چه اجتماع و روابط انسانی و تکنولوژی آن پیشرفته تر ، نحوه برخورد با مسایل جنسی آسانتر ، و مکانیکی تر !

این مسئله ۲ جنبه کاملا متفاوت دارد . یکی بعد فیزیکی، و عقلانی آن است ، دیگری جنبه روحی و روانی آن . امروزه برای خودش یک نوع دانش شده ، و بسیاری از کارشناسان و فرزانگان جامعه ، سعی میکنند ، تا با به کار گیری تمام دانش و تجربه آزمایشی خود ، پاسحهای» به روز« به اّن بدهند .

مسئله مهمتر اینکه ، با پیشرفت اجتماعی و تکنولوژیکی ، مسائل روابط جنسی قرار است که با تمام درک آموزشی ، و تجربی ، در خط ارتباط بین جنبه فیزیکی و عقلانی از یک سو ، و جنبه روحی - روانی آن از سوی دیگر قرار گیرند . و در اینجا تعریف کامل ، ساده ، و عقلانی را در اختیار مصرف کننده اطلاعات قرار دهند ، که او هم نیز با توجه به علاقه اش ، از این مسئله تقریبا حاد و خوشبختانه مهم ، سهمی داشته باشد .

جامعه ایرانی ، یک جامعه » سطحی نگر « و » احساساتی « است. روابط جنسی این جامعه ، درک صحیحی از واقعیات نیست ، بلکه به شدت خود جوش است ، و همانطور که در آغاز نیز اشاره شد ، همانند همه جوامع دیگر ، روابط جنسی ،آیینه درونی برخورد انسانها با یکدیگر است .

چه انتظاری میتوان داشت ، وقتی که در این جامعه ، فرهنگ مصرف ، رقابت ، انتقام ، ظواهر پرستی ، فرصت طلبی ، حاکمیت ،و برده داری رایج است ، در روابط جنسی آن جامعه ، ارزشهای دیگری حاکم باشد ، که جدای از قوانین بخصوص نوشته نشده روابط انسانی حاکم باشد ؟

وقتی که یک انسان در جامعه درد میکشد ، در رابطه با همیار جنسی خود، برخورد دیگری داشته باشند ؟ فرهنگ سلطه ، و حاکمیت کامل ، تنها در روابط اجتماعی و اقتصادی تنها در روابط مثلا اقتصادی و سیاسی وجود ندارد ، بلکه در برخورد جنسی جامعه هم وجود دارد ، و خودش نیز یک معضل است .

بهترین راه برخورد با کمبودها ، و مشگلات روابط جنسی اجتماع ایرانی ، خیلی بالاتر از این هستند که تنها در یک مبحث قابل بحث و بررسی باشد . اما یک یک نگاه فهرست وار ، میتواند اشاره ای باشد به نارسایها .
مسئولیت ، و مسئولیت پذیر بودن ، شرط کاملا مهم ، و ضروری است در این زمینه . فراموش نشود که امیزش جنسی ،خود به تنهای » یک نحوه ابراز احساسات است« و تحت هیچ عنوان خودش » کل مسئله « نیست !! این دقیقا همان اشتباهی است که بخصوص نسل جوان اموزش ندیده ، و بی تجربه ما مرتکب آن میگردد ، و چون پایه برخورد اشتباه است ، روی زندگی آیینده همین نسل ، تاثیر گذار منفی میگردد .

اگر ما بنا را بر رابطه عا طفی ، روحی ، و معنوی بین یک زن و مرد را بگذاریم ، در میابیم که ارزشهای مثل عشق و ایمان ، ایثار و امنیت ، تساوی و جذابیت ، ارکان مهم ، و ستونهای نگهدارنده این رابطه هستند . نکته بسیار مهم این است که امیزش و رابطه جنسی ، ابزار بسیار برازنده ای هستند که این ارزشهای مابین دو انسان را به بهترین نوع نمایانگر میکنند .
دقیقا در همین راستا نیز میتوان دید ، آنزمانی که یک ، یا چند ارزش اشاره شده در بالا از بین بروند ، رابطه جنسی ، به جای لذت و آرامش روحی و معنوی ، تبدیل به شکنجه و آزار تبدیل میگردند .

فعلا تا اینجا ، مرسی از توجه ، و بدرود تا فرصتی دیگر و خسته نباشید .

حاجیه چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:03 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام بنفشه جان !
من به این وبلاگ خوندن عجب اعتیادی پیدا کردم ..اینترنت کم بود اینم اضافه شد.......

جوجو چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:38 ب.ظ http://joojoobasafa.persianblog.com

همونطور که آزاد گذاشتن میلی موجب طغیان اون میشه سرکوب کردن اون هم موجب طغیان میشه . تو ایران واقعا ً داره سرکوب میشه و نتیجه ش اینه که یه عده از این نظر سرد و بی میل میشن و یه عده هم به بیراهه میرن و دچار عقده های شدید میشن !

پژمان چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلام خوبیییییییییییی؟ وب لاگ جالبی دارین !! این موضوعی رو که دربارش صحبت کردی واقعا یه مشکل بزرگه واسه مملکتمون !! یه روز قبل از نیمهء شعبان اپ هستم !! موفق و خوش باشی !! بر من ببار

اژدری چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:34 ب.ظ http://azhdari.persianblog.com

سلام دوست عزیز مهم شدن سکس از محدودیت بیجاست .. اما از محبت شما ممنون..

شازده خانوم چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:32 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

شاید وبلاگش هک شده بوده ها......از حالا اعلام میکنم اگر روزی روزگاری چیز نامربوط در وبلاگ من دیدید بنده هیچ مسولیتی به عهده نمیگیرم.

اندیشه پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.andisheh-hay-e-man.blogsky.com

بنفشه جان درود
متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که در جامعه ی ما وجود دارد
در آن محیط بسته طبیعی است که چنین ناهنجاری بزرگی
وجود داشته باشد.
مسئله ی سکس و از آن مهمتر برخورد مردم با آن امروزه به
یک معضل بزرگ تبدیل شده است.
به دلیل سرکوب شدید این قضیه جوانان و نوجوانان که قشر جستجوگر و کنجکاو ما هستند ناچار رو به دنیای دیگر می آورند
در دنیای دیگر هم اوضاع ۱۸۰ درجه فرق میکند.و همین موجب انحرافات می شود
به طور کلی اگر این قضیه سرکوب شود.طبعا نتیجه ی عکس خواهد داد.
البته من موافق فرویدیسم هم نبوده و نیستم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد