وبلاگ من بسته شد.هر کار میکنم نمیتونم برم و نظرات دوستان را بخوانم.حالا که اینجور شد باز هم مینویسم
نظرات 2 + ارسال نظر
.:: مهدی ::. شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ب.ظ http://ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام دوست عزیزم ... خسته نباشی ...
مطالب و موضوعات وبلاگت عموما زیبا و خوندنی و کارآمد هستند ...
من هم به عنوان یک بلاگر با رسالتها و اندیشه هایی دوست داشتنی آمده ام تا سهمی ولو کوچک از این جمع دوستانه و صمیمی با خود ببرم ...
امیدوارم که شما هم در رسالت بزرگ وبلاگ نویسی موفق و موید باشید و روز به روز شاهد مطالب زیبا و دلنشینی از شما باشیم ...
هم بنده و هم دیگر دوستان عزیز بتونیم از این مطالب وبلاگ شما استفاده ببریم ...
اندیشمندی میگوید:
آموختن یک چیز به معنای برقراری ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. هرگز فراموش نکن که برای یادگرفتن فروتنی لازم است ...
امیدوارم که در تمامی مراتب زندگی خوشبخت و کامیاب باشی ...
اگه فرصتی دست داد به کلبه درویشانه من هم یه زیرچشمی نگاه کن ...
شاید که دلم گرم بشه ...
گرم برای ادامه راه ...
راهی که در آن تا نیست ...
مطالب و نوشته هایی که در وبلاگ این بنده حقیر منعکس یافته یک تقلید نیست ...
بلکه یادآوری است ...
یادآوری سخنان زیبا و حکیمانه ای از اندیشمندان مشرق و مغرب زمین که با خوندن اونها و تاثیر آنها بر روح و ذهن آدمی مسیر زندگی روشنتر میشود ...
اگر برات مقدور هست لطفا مقدمه وبلاگرو حتما مطالعه کن و نظرتو هم راجع به آخرین مطلب نوشته شده بیان کن ...
با اینکار دنیایی از عشق به من هدیه میکنی و گویا چاله های بین انگشتان سرد و مشتاقم را با دستان مهرانگیزت پر میکنی ...
ضمنا هر هفته یک قالب رایگان هم هدیه ای از طرف دوستانم در این وبلاگ پذیرای شما خواهد بود ...
من منتظر حضور سبزتان هستم...
ببخشید که یکمی ادبی نویشتم ...
خدا پشت و پناهت باشه ...

دوست من سلام.مرسی از اینکه وبلاگ من را خواندی.من تازه کارم و فقط بلدم بنویسم.ویرایش تبادل لینک اصلا بلد نیستم.قبلا وبلاگ شما را خوانده بودم اما کامنت نگذاشته بودم.بسیار عالی و جالبه به من انرژی داد.به خصوص امشب که ........بماند.موفق باشی هر روز سری بهت میزنم.

علی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.taranom62.blogsky.com

سلام . خوبی؟ ممنون که به من هم سر زدی. من اون متن پیرمرد و پسر رو خیلی خوشم اومد. امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد