چند روز پیش با دوست عزیزی  در مورد شخصیتمان و زوایای ان صحبت میکردیم.ازان چه بوده وهست راضی نبود و من که همیشه سعی میکنم خودم را راضی نگه دارم و با شمردن بیشترین عیب برای خودم در رفع ضعفها بکوشم /به او   گفتم به این قسمت از زندگیت نگاه کن.پسری تربیت کردی که نتیجه زحماتت را در حال حاضر میبینی / شاگرد اول بودن در سه زبان یعنی باحوصله و مراقبت نهال کوچک به بار نشسته است.حدود هفت سال است که با خواندن کتب فلسفی دریچه دیگری از جهان هستی را برای خودم باز کردم و فقط فکر میکردم این پرسپکتیو و  چشم انداز زیبا مال من است.اما در همان سال اول متوجه شدم چه قشنگ این داستان به دختر ده ساله ام منتقل شده است.اولین نوشته او را در ان زمان مینویسم که ببینید چه خوب میتوانیم نتیجه عملکرد و افکارمان را در فرزندانمان ببینیم.

 

یا لطیف

 

چیزهای زیادی در پشت ابر ها پنهان است

 

که هیچ عالمی از ان با خبر نیست

 

ای کاش میتوانستم

 

از پنهانیها با خبر شوم

 

خدایا!

 

قلب ها یی را که در پشت ابرها پنهان شده است

 

و از اینده گریز را یاری ده.

 

خدایا!

 

انها را کمک کن

 

چون انان بندگان تو هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
دایلما دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ق.ظ http://dilemma.blogsky.com

ام...منم کتابای فلسفی روانی می خونم اما فقط فرقمون این بود که من کاملا هر چی می خونم و درک می کنم به اطرافیان نزدیکم منتقل می کنم....حالا هر چقدرم این چشم انداز واسم زیبا باشه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد